خبرهای داغ:
مطلبی خبر داد

آموزش ۲۰۰  نفر از اهالی خضر توسط هلال احمر

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: طی کلاس‌های آموزشی بالغ بر ۲۰۰ نفر از اهالی کوی خضر در سنین مختلف تحت آموزش قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۲۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
آموزش ۲۰۰  نفر از اهالی خضر توسط هلال احمر

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با مسئول خانه هلال کوی خضر و نماینده استانداری اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی در منطقه خضر با ثبت‌نام از علاقمندان به عمل آمد.

وی افزود: با همکاری مسئول آموزش کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه مبتنی بر نیاز محلی در گروه‌های سنی کودکان تا بزرگسالان در مساجد و حسینیه‌های مختلف کوی خضر اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: این برنامه طبق تفاهم‌نامه بین سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه کوی خضر همدان اجرا شد، گفت: در این طرح هدف ارتقا دانش و اطلاعات اهالی خضر در مورد آموزش‌های کمک‌های اولیه است.

مطلبی با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح راه‌اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان و ارائه خدمات حمایت‌های روانی اجتماعی از طریق اجرای بازهای هدفمند در کوی خضر بود، تصریح کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش و مدیران مدارس دخترانه ایروانی ۲ و پسرانه غدیر اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه در این فضای دوستدار کودک ایستگاه‌های مختلف از جمله ایستگاه آموزش، ایستگاه مشاوره و روانشناسی، ایستکاه نقاشی،  ایستگاه بازی، ایستگاه قصه گویی و... برپا شد، ادامه داد: دانش آموزان گروه هدف جهت کشف آسیب های اجتماعی موجود در ایستگاه‌های مختلف حضور یافته و بهره بردند‌.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان مطرح کرد: در این برنامه با همکاری مدیران مدارس آسیب‌های اجتماعی موجود در محله و مدرسه شناسایی و در جهت کاهش آن‌ها مواردی را برای مدیران مطرح شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۲۰۰ نفر از اهالی کوی خضر در سنین مختلف در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند، یادآور شد: فرمانده تیم سحر و سرتیم‌های تیم حمایت‌های روانی نیز در فضای دوستدار کودک حضور یافتند و به ارائه خدمات به دانش آموزان پرداختند.

مطلبی با اشاره به اینکه کلاس مهارت‌های زندگی و فرزند پروری نیز توسط فرمانده تیم سحر برای والدین کودکان برگزار شد، بیان کرد: در ادامه جلسه پرسش و پاسخ هم برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ کودک از برنامه های فضای کودک بهره بردند، خاطرنشان کرد: کودکان در این برنامه به شادی و نشاط پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار